Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

Seven

Λοιπόν μετά την πρόσκληση του αγαπητού μου Twisted (thanks man!) εν να παίξω τζι εγώ έστω τζιαι αργοπορημένα το παιχνίδι με τα 7. Εν χρειάζουνται πάσες (αφού είμαι τελευταίος!) οπότε περνώ στο κυρίως πιάτο.

7 Πράματα που εν ήξερες για μένα (τζιαι πολλά πιθανόν να μεν θέλεις να μάθεις):
*WARNING. This can get pretty ugly.

1. Είχα την πρώτη near-sexual experience μου με το κλασσικό "I'll show you mine if you show me yours" στην τρίτη δημοτικού και μαζί μ'αυτό το πρώτο μου (γαλλικού -σαγλώδη- τύπου) φιλί

2. Έκοψα το τσιγάρο μετά από 2 χρόνια συνεχόμενης κατάχρησης (αφού έπιννα Camel κίτρινα τζιαι Black Devil τζιαι επίντωνα τα τον έναν μετά τον άλλον) απλά τζιαι μόνον επειδή μου το εζήτησε η κοπέλα που αγαπώ. Επροσπάθησα πολλές φορές να το κόψω αλλά εν τα είχα καταφέρει μέχρι τον Μάη που μας επέρασε τζιαι δεν μου λείπει καθόλου

3. Ώντας μικρός ήθελα να γίνω ιερέας. Μάλιστα κάθε Κυριακή έφκαλλα τα αρκουδάκια μου τζιαι "εβάφτιζα" τα μέσα σε μια μεγάλη κούππα. Εφορούσα τζιαι σεντόνι για ράσο. Κάπου σύντομα μετά που τούτο έχασα την πίστη μου τζιαι εγώ με τον θεό εν τα πολλοπάμεν καλά. Πιστεύκω όμως σε Τζιείνον μέσω άλλων πραμάτων, γενικά είμαι αγνωστικιστής.

4. Κλαίω πολλά συχνά με ταινίες. Για κάποιο λόγο όταν βλέπω μικρά κοριτσάκια συγκινούμαι. Τούτο εν μου συμβαίνει in real life. Κλαμουρίζομαι όταν τες βλέπω σε διάφορες καταστάσεις με τους πατέρες τους (αρέσκουν μου τα κοινωνικά -όχι όμως τα δραματικά), ποττέ μα ποττέ μπροστά που άλλον όμως. Εν έκλαψα κανονικά μπροστά που κάποιο άτομο που τον τζιαιρό που ήμουν μωρό. Εσυνέβηκεν μου να γεμώσουν τα μμάθκια μου μπροστά που μερικά άτομα αλλά εν το αφήννω να φκει έξω. I'd rather go down this road on my own.

5. Κάποτε είχα πάρει όρκο αγαμίας αλλά έσπασα τον. Ήμουν για αρκετό καιρό τούτο που λέμεν asexual, δηλαδή για ψυχολογικούς λόγους (υπάρχει και η ορμονική εκδοχή όπως η ομοφυλοφυλία, αμφιφυλοφιλία κτλ) δεν είχα σεξουαλικήν επιθυμία. Πριν λίγους μήνες έσπασα τον τζιαι έκαμνα εμετούς για 2 βδομάδες. Εν κάτι που εμετάνιωσα τζιαι εν νομίζω να ξανακάμω (εξαιρείται η περίπτωση που ννα μου το ζητήσει η Αγάπη μου, πράμαν που εν θα συμβεί)

6. Ξέρω να κάμνω πολλά καλό μασάζ, έμαθα που ειδικό course που χειρίζεσαι κάπως την ενέργεια τζιαι κατευθύνεις την στα σωστά κανάλια. Εν έμφυτο ταλέντο που είχα που πάντα though. Εν εβρέθηκε άτομο που να του ντζίσω τζιαι να μεν το ευχαριστηθεί..οι ακόμα τουλάχιστον.

7. Έχω γράψει ένα βιβλίο με ποιήματα δικά μου (το οποίο εν θα εκδοθεί ποτέ γιατί ο εκδοτικός οίκος εζήτησε μου 5000 ευρά) τζιαι ετύπωσα το μερικές φορές, έδωκα τα αντίτυπα σε μερικούς αθθρώπους που ήθελα να θυμούνται ότι έγραψα μερικά πράματα. Ένα που τζιείνα που εκράτησα για τον εαυτό μου έκατσα τζιαι έγραψα μέσα χειρόγραφες σημειώσεις μιαν εποχή. Κυρίως αποχαιρετηστήριες σημειώσεις. Όλα όσα είχα νιώσει μα εν τα είπα ποτέ. Είχα το βάλει μέσα σε ένα φάκελο τζιαι έγραψα πόξω το όνομα μιας που τες Ερινύες μου τζιαι έδωκα της το μια νύχτα. Ήμουν αποφασισμένος να αυτοκτονήσω αλλά εμίλησεν μου τζιαι έδειξεν μου ότι όσο μόνοι μας τζιαι να είμαστεν ποττέ εν είμαστεν πραγματικά μόνοι τζιαμαί έξω γιατί έσιει καρθκιές που μας αγαπούν τζιαι κόφτει τους αν ζούμεν ή όι. Που τότε τα τραγούδια "Εκείνη" του Φοίβου Δεληβοριά και το "Ό,τι θες εσύ" από Ξύλινα Σπαθιά εγίναν "τα τραούθκια μας". Βέβαια εν επρόλαβε να με γλυτώσει 100% που τον εαυτό μου έτσι τωρά στον αριστερό μου καρπό δεσπώζουν τα γράμματα "HOPE!" και "Ξ" για να μου θυμίζουν να μεν χάννω την Ελπίδα μου σε τζιείνην που αγαπώ τζιαι μια τενοντίτιδα έτσι για να μας θυμίζει ότι εν έπρεπε να κόψουμεν βαθκειά!

Αυτά περί απομυθοποίησης τζιαι τσαλακώματος...!

Τραγουδάκι..


10 σχόλια:

Μικροβιοφοβική Κατσαρίδα είπε...

οφείλω να ομολογήσω πως κατά την διάρκεια της ανάγνωσης που έκανα στο κείμενο σου, ξαφνιάστηκα, τρόμαξα, ενθουσιάστηκα, στράβωσα, ξενέρωσα και γενικότερα μου έχει δημιουργηθεί ένα μείγμα. Για τον λόγο, ότι μιλάς για τα αρκουδάκια που βάπτιζες και λίγο από κάτω για τις αυτοκτονικές σου τάσεις.

Να σου πω την αλήθεια όμως, η κουβέντα που γράφεις "(τζιαι πολλά πιθανόν να μεν θέλεις να μάθεις)" έτσι όπως το βλέπω ένα ισχύσει με μερικούς ανθρώπους.

Εμπάσιπερπτωση, και ιερέα να σε έβλεπα εν θα με χάλαν.:P

χαχαχα :D

Ξενοφίλιος είπε...

αχαχα εν τα μούσια που φταίν για το τελευταίο! xD
Εν που με ξέρεις που κοντά ρε φίλε εσύ τζιαι γι'αυτό. Ποττέ εν βάλλει ο νους μας για κανέναν ότι μπορεί να επέρασεν τζιαι τζιείνος πράματα στην ζωήν του. Τζιαι εν το λέω για μέναν μόνον, έτσι κάμνουμεν ούλλοι σε ούλλους, απλά καθούμαστεν κάπου τζιαι μαλακιζούμαστεν χωρίς να γνωρίσουμεν την ουσίαν τζιείνου που κάθεται απέναντι μας. Πρέπει να τα θκιαβάσουμε σε ένα blog/ημερολόγιο/κείμενο/τραγούδι που έγραψεν κάποιος για να καταλάβουμεν τα εσσώψυχα του. Κρίμας..!

Όπως τζιαι να έσιει τούτα ούλλα εν παρελθόν οπότε είμαι άνετος! xD

Have a nice day =)

Μικρός Χείμαρρος είπε...

Ο δικός μου ο καρπός εδώ και τρία χρόνια γράφει "Help". Φέφκει όμως σιγά-σιγά, οπότε υποθέτω πως κάποια στιγμή στο μέλλον εν θα χρειάζουμαι ούτε το σημάδι, ούτε την ίδια τη λέξη.
Αν και νομίζω ότι πάει καιρός που δεν τα χρειάζομαι πλέον. :) (Το Hope σου εθύμησε μου το help μου γι αυτό το έγραψα).

Εν λίο περίεργα τα πράματα που γράφεις.
Παρόλα αυτά εν εθκιάβασα τίποτε ιδιαίτερα σοκαριστικό, αλλά φαντάζομαι αν σε ήξερα "κανονικά" μπορεί να μου εφαίνουνταν σοκαριστικά γιατί άμα ξέρεις τον άλλο λειτουργείς άλλοσπως.

Ένιγουει.

Καλή Κυριακή :)

Coula είπε...

Θελω ενα μασαζακι ειναι η αληθεια, αλλα δε θα στο ζητησω!

Hope να μην την ξεχνας ποτέ κι αν τη στολισεις και με ομορφα χαμογελα θα εισαι πιο cool κι απο μενα!

φιλια πολλα

Ξενοφίλιος είπε...

@ Μικρός Χείμαρρος,
Εμείς μπαίνουμεν στνο τρίτο χρόνο τωρά τζιαι ήδη εν φαίνεται τζιαι τοοοοοσο πολλάα. Εντάξει συνηθίζεις το με τον χρόνο έννεν? Ότι έκαμες μιαν πελλάρα τζιαι άφηκες την πίσω...

Προσδιόρισ'τα "περίεργα" xD

Υ.Γ. Εν τζιαι ξέρεις ποττέ, μπορεί να γνωρίζουμαστεν τζιαι "κανονικά", εν πολλά μιτσιά η Κύπρος!

Καλήν Κυριακή τζιαι σε σένα! =)

Ξενοφίλιος είπε...

@ Coula
Όποτε θέλεις δεν χρεώνω!!

Φυσικά και τα χαμόγελα είναι πανταχού παρόντα, μιλώ για Αγάπη remember? =) Cool πάντως δεν είμαι! Για hot το συζητώ =p

φιλιά πολλά και σε σένα Coulita =)

TwistedTool είπε...

Μαλάκα τωρά το είδα. Απολογούμαι που άρκησα!

1. 3η δημοτικού ρε;; Ήσουν βιαστικός! :D

2. Θαυμάζω όσους το κόφκουν ρε φίλε. Προσωπικά εν του έντζισα ποττέ, αλλά ξέρω ότι εν μια άρρωστη συνήθεια τζιαι εθισμός, οπότε συγχαίρω όσους το κόφκουν. Μπράβο. Τζιαι μπράβο της που σου το ζήτησε..

3. Είμαστεν αρκετά κοντά.. ;)

4. Εμένα γεμώνουν άμα θωρώ σε ταινίες πατεράδες τζιαι γιούες να περνούν διάφορες φάσεις. Για τους δικούς μου λόγους. Damn him.

5. Βλέπε 3.

6. Ειλικρινά, τες τελευταίες εφτομάδες χρειάζομαι το. Κάμνεις το τζιαι σε ανώμαλες επιφάνειες (a.k.a. δέρμα στρωμένο με τρίχωμα); :D

7. Η αυτοκτονία εν μεγάλη βλακεία ρε φίλε. Αν παίζει κάποιο ρόλο η γνώμη μου τζιαι αν δεν το αντιμετώπισες ως τωρά, φρόντισε να την διαγράψεις που τες επιλογές. Ειλικρινά, εν βλακεία :)

Το τραούδιν που έβαλες λαλεί τα ούλλα. Τέλος.

Υ.Γ.: Πρέπει να τα πούμεν τζιαι που κοντά νομίζω..

Ξενοφίλιος είπε...

Twisted,
Εν έσιει λάθος μακάρι νά'ταν τούτα τα προβλήματα μας ρε φίλε. =p

1. Πάντα είμαι σιασιούρης!
2. Ναι αλλά τζιείνη πίνει ακόμα!
3. Επερίμενα το τούτο xD
4. Προφανώς περνούμεν το ίδιο πράμα!
5. Ε τούτον εν το περίμενα με τίποτε!!!!
6. αχαχαχα μπορώ να προσπαθήσω αλλά ειλικρινά εν μου ξανάτυχε!
7. Εν κάτι που άφηκα πίσω μου ρε, εχρειάστηκα λίην υποστήριξη που φίλους τζιαι που αλλού την επερίμενα τζιαι που αλλού μου ήρτεν. Αλλά το θέμαν εν ότι ήρτεν, εξεπέρασα το τζιαι χρωστώ της τη ζωή μου ουσιαστικά!

Το τραγούδι εν παιχνίδι με τον τίτλο της ανάρτησης, Seven (nickname του κιθαρίστα των Slipknot για όσους εν ξέρουν ;p).

Υ.Γ. Όταν έρτω Κύπρο εν να το κανονήσουμεν, είπα σου το ξανά! xD

Μικρός Χείμαρρος είπε...

Ναι, συνηθίζεις το. Έσιει φορές όμως που σε στοιχειώνουν πράματα που "παλιά" τζαι κάμνουν σε να μεν τζοιμάσαι τες νύχτες τζαι τότε θυμάσαι τα σημάθκια σου. Ούτε εμένα φαίνεται πλέον. Πρέπει να κάμεις προσπάθεια για να δεις κανένα L ή κανένα H άμα εν πολλή κρυάδα. Εγώ όμως ξέρω τα τζαι καταλάβω τα ένα ένα..

Εεε, περίεργα. Οι ένα ένα μόνα τους. Ούλλα μαζί, εν ταιρκάζουν κάπως μεταξύ τους. Αλλά εν κούλ να κάμνεις πράματα που εν ταιρκάζουν. :)

Υ.Γ Όντως... Ε γοτέβερ.

:)

TwistedTool είπε...

Τζείνη εκάπνιζεν τζιαι έκαμε σε να τον κόψεις ρε φίλε; Ακόμα πιο επική φάση!

Μπράβο της..

Για το 7. χαίρομαι ρε.

Η αλήθκεια είναι ότι εν έκαμα τούντον συσχετισμό με το τραούδιν.. Ωραία σκέψη!