Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Άρνηση

Ρε γαμώτο...εν εξύπνησα μιαν φορά τζιαι να πω "Σήμερα έχω την υγεία μου, έχω φίλους που αγαπώ τζιαι αγαπούν με τζιαι θωρώ τους κάθε μέρα τζιαι είμαι εντάξει. Είμαι ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ."

ΓΙΑΤΙ να μεν μπορώ να εύρω την ισορροπίαν μέσα μου...? Έφτασα σε σημείο να μεν με γεμώνει τίποτε. Ενώ εξεκίνησα, υποτίθεται, νέα ζωήν πιο χαλαρή. R-chithkia.

Οι μέρες λείφκουν τζιαι ο Ξενής τίποτε..το φκιολίν του..κολλημένος στες ίδιες κασέττες μια ζωή. Θέλω μιαν αλλαγή. Θέλω μιαν κίνηση ματ. Θέλω κάποιος να με πιάει που το σιέρι τζιαι να με πάρει μακριά πριν ναν αργά.

Θέλω, θέλω, θέλω... Αλλά τίποτε.

Ελάτε να παίξουμεν το παιχνίδι της Αγανακτισμένης Έφηβης.


11 Πράματα που θα ήθελα να κάμω στη ζωή μου


1.Να μπω σε ένα πλοίο τζιαι να ταξιδέψω σε ολόκληρο τον κόσμο παίρνοντας μαζί μου μόνο έναν αγαπημένο μου άτομο.

2.Να γράψω ένα σωστό μυθιστόρημα (εν αντιθέσει με τες προηγούμενες αποτυχημένες προσπάθειες μου!) τζιαι να εκδόσω την ποιητική μου συλλογή.

3.Να αποκτήσω ένα σπίτι-κτήμα στη νότια Γαλλία.

4.Να κάμω οικογένεια (με δίδυμες κορούλες that is!)

5.Να βοηθήσω κόσμο να ξεπεράσει τα κομπλεξ τζιαι τους δαίμονες που τον βασανίζουν (επειδή τα ίδια πράματα βασανίζουν με τζιαι μένα τζιαι ξέρω.) Με λλία λόγια να γίνω ένας σωστός ψυχολόγος που βοηθά αληθινά.

6.Κάποια μέρα να τα παρετήσω ούλλα τζιαι να φύω μακριά, πηγαίνοντας να επισκεφθώ κληρικούς από κάθε θρησκεία που υπάρχει τζιαι να μελετήσω τους τρόπους ζωής των.

7.Να ολοκληρώσω το album που εξεκίνησα να γράφω πριν χρόνια τζιαι ακόμα έσιει μόνο 2 ηχογραφημένα τραούθκια που τα 11(αν τζιαι εν φταίω εγώ για τούτο).

8.Να αποδεχτώ το ποιός είμαι χωρίς ερωτήσεις τζιαι λόγια περιττά, να ισορροπήσω.

9.Να κρατήσω τζείνους που αγαπώ κοντά μου χωρίς να φοούμαι κάθε λεπτό ότι εν να φύουν.

10.Να πω μια μέρα του παπά μου "Δε πόσα πράματα εκατάφερα με ή χωρίς εσένα"

11.Να ΖΗΣΩ

Έχω τζιαι άλλα πολλά που θέλω όπως πχ να καταλάβω πως σκέφτουνται οι γενέτζιες, να δω την θέα που το φεγγάρι, να με αγαπήσει τζείνη που μου εκαούρτισεν το βλατζίν μου τζιαι άλλα πολλά όμως έγραψα τα 11 που έχουν προτεραιότητα τζιαι εν ΕΦΙΚΤΑ πάνω απ'όλα.

Καλό μεσημέρι! =)

2 σχόλια:

Lydia είπε...

πολυ καλη λιστα...
οσο για το πιο πανω κειμενο, ο λογος που ΕΓΩ δεν νιωθω ποτε εντελως χαρουμενη με κατι ειναι γιατι φοβαμαι οτι το επομενο δευτερολεπτο θα καταστραφει...

Ξενοφίλιος είπε...

Άρα ο φόβος ότι θα χάσουμε κάτι μας αποτρέπει από το να το απολαύσουμε όσο το έχουμε...συμφωνώ! Και εγώ αυτό νιώθω. Δεν είναι και πολύ έξυπνο εκ μέρους μας όμως, έτσι?

Καλή μέρα να έχουμε =)