Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Top 10 List

Μετά από πρόσκληση της πολυαγαπημένης Sleepless θα παίξω τζιαι 'γω το παιχνιδάκι με τα 10 αγαπημένα! Ιδού
  1. Αγαπημένη στιγμή: .
  2. Αγαπημένο Φαγητό: Μακαρόνια Tricolore
  3. Αγαπημένο Άρωμα: Hugo Boss
  4. Αγαπημένο γλυκό: CHEESECAKE.
  5. Αγαπημένο ποτό: Μια καλή κρυοπαγημένη(!) Hoegaarden
  6. Αγαπημένο βιβλίο: Άπειρα, όμως αυτή τη στιγμή μου γεμίζει το μυαλό η εικόνα του "Ένα παιδί μετράει τ'άστρα" του Μενέλαου Λουντέμη
  7. Αγαπημένη Έξοδος: Η περσινή Παραμονή Πρωτοχρονιάς στο Motorbar στη Λεμεσό. Θα έλεγα αξέχαστη αλλά δε θυμάμαι και πολλά...!! (μου τα είπανε την επομένη όμως!)
  8. Αγαπημένο Τραγούδι: Κάθε στιγμή διαφορετικό μα είναι μέρες τώρα που μου κόλλησε το "Ζεστός Αέρας" του Παύλου Παυλίδη
  9. Αγαπημένη σειρά: Heroes
  10. Αγαπημένη διαδρομή: Αν οδηγώ εγώ, μια μεγάλη βόλτα στο κέντρο της πόλης κατά τις 4 όταν δεν κινείται ψυχή. Αν δεν οδηγώ εγώ, η Διαδρομή 19 του Λεοφορείου που πάει από το κέντρο πόλης στο χωριό μου είναι απλά υπέροχη το απόγευμα!

Λοιπόν, ένηξέρω πόσοι που σας, που τυγχαίνει τζιαι θκιαβάζετε τες πελλάρες μου δαμέσα, παίζετε έτσι βλογοπαίγνια, αλλά θα ήθελα πολλά να δω τα top 10 των:

  1. Μικρός Χείμαρρος
  2. Misirlou
  3. Πρασινάδα
  4. Twisted Tool
  5. Triolouin
  6. Coula
  7. Αμερικλάνος
  8. Μικροβιοφοβική Κατσαρίδα
  9. daffodil lament
  10. ~tceXtce~

AWAKENING CALL

see ya all around

11 σχόλια:

TwistedTool είπε...

Η αγαπημένη σου στιγμή άρεσε μου πολλά!
Εξαναείπαμεν ότι συμφωνούμεν περί Hoegaarden, έννεν; Συμφωνώ τζιαι στην περιγραφή του ψύχους της!
Στη διαδρομή, για ποιάν πόλη μιλάς; Φαντάζομαι Λεμεσό, αλλά εν είμαι σίουρος.

Ζητά ο Ξενοφίλιος μου τζιαι να αρνηθώ; Όι βέβαια! Ανέμενε το δικό μου στα μέσα της εφτομάδας ρε φίλε!

Ξενοφίλιος είπε...

αχαχαχ άμπα τζι εππέσαμεν που το εξώστ της ίδιας μοτόρας ρε Twisted μου! Μιλώ για τη Λεμεσό αλλά υπάρχουν τζιαι φορές που εν να πεθυμήσω τζιαι τη Λευκωσία, αν τζιαι τωρά τελευταία με ούλλα τα έργα που γίνουνται τζιαι στες θκυο εν κάπως αδύνατον να τες απολαύσεις..
Περιμένω ανυπόμονα για την αγαπημένη σου στιγμή to be honest!!

Ανώνυμος είπε...

Hugo Boss και εμένα μαρέσει! Cheesecake εφτιαξε χθες η μαμά μου! :P Νοστιμότατο! Αν μάθαινα να οδηγώ θα ήταν για αυτό μόνο. Για τις μεταμεσονύχτιες βόλτες στο κέντρο. <3

Χαίρομαι που συμμετείχες :) Καλό απόγευμα!

Ξενοφίλιος είπε...

Cheeeeesseeeeecaaaaaakeeeee!!! Πού μένεις είπαμε??? =p Θα συμφωνήσω στο να μάθεις να οδηγείς μόνο γι'αυτό!! Κάνουν καλό στις μελαγχολίες..

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!! Καλό απόγευμα και σε σένα =)

daffodil lament είπε...

nosferatou παυλίδης ξενοφίλιε!:) επροβλημάτισες με τώρα εν εσκέφτηκα ποτέ τα αγαπημένα μου πράματα. άρεσε μου η διαδρομή πάντως:)

Ξενοφίλιος είπε...

Τελιικά ο Παυλίδης είναι παντού!!
Ε ωραία θα περιμένουμεν την ανάτηση σου μετά που να το καλοσκεφτείς λοιπόν! Όσο για τη διαδρομή πιστεύκω ούλλοι μας πιάννουμεν τους δρόμους για να ξεφύγουμεν όταν για οποιονδήποτε λόγο το χρειαστούμε =)

Πρασινάδα είπε...

Το ότι οι κατηγορίες εχουν τίτλο στον ενικό εν πολλά δύσκολο...Μα να έβρω ένα αγαπημένο τραγούδι; Ενα αγαπημένο φαί;;; Ωχ! Βάλλεις μας πολλά δύσκολα....αλλά οκ...κατι θα σκεφτω τζαι θα κάμω ποστ...εβαλα το στο νοερό "to post list" μου!

Υ.Γ. Κάμνω τζαι εγώ καλό τσιζκέικ. Ετα τζαι τα ντοκουμέντα !

Ξενοφίλιος είπε...

Dear Πρασ τα ντοκουμέντα σου δεν λειτουργούν τζιαι θλίβομαι ιδιαίτερα γιατί το cheesecake (the cypriot way btw οι το αγγλικό) είναι θρησκεία για μένα τζιαι πρέπει κάποτε να μάθω να το κάμνω!! Αν θέλεις γράψε 2-3 για το καθένα εντζιαι χάλασεν ο κόσμος!! Εσού παπάς εσού τατάς που λαλούν τζιαι στα χωρκά μας! =)

Πρασινάδα είπε...

Χμ...ενιξέρω γιατι εν δουλευκει το λινκ...ελα το ετσι για να μάθεις να το κάμνεις!

http://istomageiremata.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

Σωστός! Θα βάλλω που 2-3 στο κάθε ένα. Θα το ετοιμάσω εντος των ημερών! :)

Ξενοφίλιος είπε...

thaaaaaanks!! Υπόσχομαι όταν νιώσω ready να το δοκιμάσω! Περιμένουμεν το δεκάριν σου. =)
Καλό βράδυ!

Αμερικλάνος είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά θύμισε μου σε παρακαλώ αύριο να το παίξω γιατί ξεχάνω :p