Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Vozduha

Τυχερός, όποιος τζι αν είναι, που κρατά τα κλειθκιά της Αγάπης σου...ταξιδευτής εν νά'ναι μες τα στήθη σου τζιαι παλμόν εν να πιάννει η καρκιά του που τες βαριές σου, στο έρεβος, ανάσες... Έναν χάδι να γευτεί που τα σιείλη σου αρκεί να τον πέψεις, του φεγγαρκού, έναν γυρόν... Έναν λόον γλυτζιήν να του πεις, εποσπάστειν...μιαν αγκαλιάν, τζιαι να'ν' σφιχτή τζι εν έσιει λόγον πιον να βασανιέται... Τυχερός, τζιερά, ους αγαπεί τζιαι στο σκοτάδιν τρέμει...τζιαι τζιείνος...τζι εσού...

Τράβα τζιοιμήθου τζιαι πε της καρκιάς να μεν τρέμει...πε της πως ούλλα, εν νά'ρτουν, τα καλά με τον τζιαιρόν...όποιος αγαπά, πε της, εν έσιει λόον να φοάται...όποιος αγαπά εν θερκόν! Με ο θάνατος κάμνει τον κορμάτζηιν του να τρέμει, με η άβυσσος, με ο θεός ο ίδιος, πε της... Έναν τραούδιν της αγάπης να πεις ηρεμά, η καρκιά, τζι έναν τραούδιν της μοναξιάς το φυλλοκάρτιν τρέμει... Φέρ'την δα να την προσέχω εγώ μες τη νύχτα....τζιοιμήθου εσύ τζιαι φέρ'μου την δα...

*AWAKENING CALL*



5 σχόλια:

Μικρός Χείμαρρος είπε...

"Έγινα βροχοποιός, γιατί τα δάκρυα στερέψανε..." τζαι ναι, όποιος αγαπά, εν έσιει λόγο να φοάται.
Έκαμε κάτι μες την ψυσιή μου το κείμενο σου, εν ξέρω τι ή πως, πάντως κάτι.

Καλό βράδυ, καλά όλα...

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας για κλειδιά μου ήρθε στο νου αυτό..

http://www.youtube.com/watch?v=I8c5wq92iFI&feature=related

Ωραίο κείμενο..

Καληνύχτες φίλε.

Ξενοφίλιος είπε...

@ Χείμαρρος
Κάτι καλόν ελπίζω...λλίον νοσταλγικόν ίσως..πάντως καλό!

Καλά όλα, όπως τό'πες, Μικρέ Χείμαρρε!!

@Ανώνυμος
Ευχαριστώ φίλε, το τραγούδι που έβαλες άρεσεν μου! Εν το ήξερα..

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ :)

Ξενοφίλιος είπε...

Εγώ ευχαριστώ μικρή!