Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

Όποιος μου ξαναπεί να φκάλω εκλογικό βιβλιάριο θα ακούσει τζιε που μπήκε τζιε που φκήκε!!! Δεν θέλω ρε άθθρωπε να ψηφίσω!!! ΔΕΝ με κόφτει, ΔΕΝ ενδιαφέρομαι, ΔΕΝ σας πιστεύκω! ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ!!! Εγώ είμαι του Κανένα. Ποννα βάλει ο Κανένας για βουλευτής εν να πάω. Αριστεροί τζιε δεξιοί να πιαν που τα τρία νομοσχέδια το μυαλίττερον! Εγώ δεν παω! ΤΕΛΟΣ! Έτσι τζι αλλιώς εγώ εν θα είμαι καν δαμέ αλλό 6 μήνες, γιατί να πάω?! "Μα γίε μου οι κομμουνιστές πάσειν όπως τα ρίφκια τζι εμείς να μεν πιέννουμεν?!" Όι παπά! Τζιε εμείς ΡΙΦΚΙΑ είμαστεν! Γάλακτος θέμας. Αφού κανένας εν θα φτηνίσει τα τσιάρα, κανένας εν θα μου δώκει μια που τες 15 συντάξεις του να σπουδάσω τζι κανένας, μα κανένας εν θα σε φήκει να πάεις πίσω στον Πλατύβουνο σου! ΑΡΑ?!?



Υ.Γ. Ναι ξέρω το θεωρείται αβουλία τζιε αδιαφορία η άρνηση ψήφου. Στη γενιά μου λαλούν το αγανάκτηση τζιε ρεαλισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: