Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ο Ανέλπιδος τζιαι το δεντρίν

Τζιαι ο Ανέλπιδος εφύτεψεν έναν σπορούιν ελπίδαν μιτσιάν, κρυφά της μάνας Γης, κρυφά τ'Ουρανού του τζιύρη. Για μια στιμήν εθώρεν την γλυτζιά-γλυτζιά τζι εκρυφοχαμοέλαν, τζιαι μιάν ζωήν ολόκληρην να τρέμει άμπα τζι εύρουν τον, τζιαι που τον φόον να κλαίει. Τζι ήρτεν η ώρα που έγινεν η Ελπίδα του δεντρίν, τζι έφκαλεν του ελπίδες. Τζιαι είδεν πκιον τους κόπους του να μεν πάσειν χαμένοι, εμιάλυνεν η ελπίδα σου, γερο-Ξενή, επήεν ίσιαμε τζιειπάαααανω τζιεί στους ουρανούς, να πίννει με τον Γέρον. Επολοήθην ο Ανέλπιδος με βροντερήν φωνήν τζιαι λέει:

"Το δεντρίν μου εμέναν πκιον εχάην...εξήασεν ποιός εν πό'κλαιεν που πάνω του τόσα γρόνια. Κώλοι, είσαστεν ούλοι, τίτσιροι, αδρώποι δίχα γαίμαν. Τάχατες μου ανώττεροι, αρτζιήθκια μαλλουρέθκια! Το δεντρίν μου εγιώ εν τό'σπειρα για να το σιαίρουντ'άλλοι!!"

Τζι έπιαν ο γέρος ο πελλός την τσάππαν τζιαι τον κούσπον, τζιαι την κουνιάν την δίκοπην, την Αστροπελεκούσαν, τζιαι την Ελπίδαν του επελέτζιησεν τζι έφκαλεν που το χώμαν... Τζιαι το δεντρίν εν τζιαχαμαί, νεκρόν, ξημπαρρωμένον, τζιαμαί χαμαί που τό 'συρεν ο αψόθυμος ο γέρος. Όποιος περάσει που τζιαμαί, για χωρκανός, για ξένος, γύρνει του γέρου μιαν οτζιάν να πίννει μες το χώμαν. Τζι όποτε ρέξω που γύρνω του μισήν πότσαν κοννιάκκιν γιατ'είπεν μου ο τζιύρης μου πως ο άθθρωπος που επόνησεν τζι έδρωσεν τζι επροδώθηκεν εν ηξηάννει τζιαι πονεί ώστιμον πον'να λιώσει.


-----------------------------------------------------------------------------------

Τζιαι καρτερώ, τζιαι καρτερώ την Τύχην να υφάνει τες μέρες μου τες δύσκολες π'απλώννουνται μπροστά μου. Ίντα λαλείτε? Έχω chance να ζήσω να γελάσω? Προς το παρών έσιει θκιάβασμα τζι η εξεταστική εν γελιέται. Ο νους μου τωρά εγέμωσε ήχους τζιαι μουσικές, τζι αν έρτει η Ερινύα μου, που Ούλλες η πιο μεγάλη, ίντα εν να κάμω Πλάστη μου??? Το κλάμαν εν να πιάω!
Όπως τζιαι νά'σει νά'σαστεν καλά τζιαι πάντα με ανοιχτά τα μμάθκια, γιατί αν κρίνω που δαμαί, ότι τζι αν έρκεται κατά πάνω μας εν πολλά, μα πολλά μεγάλον.

*AWAKENING CALL*

Deepkick Feat Stephanie Kay - Candy (Radio Edit)

Δεν υπάρχουν σχόλια: