Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Τέλος

Κάθε μεγάλη εποχή πρέπει να σημαδεύεται τζιαι που μια μεγάλην απόφαση σωστά? Ή ίσως που ένα μεγάλο γεγονός. Κάτι σημαντικό τελοσπάντων. Όπως φαίνεται ήρτεν το ''End of an Era" για μένα. Το πιο μεγάλο γεγονός της ζωής μου, παρ'όλα αυτά, έννεν της δικής μου ζωής. Ένιξερω ποιός με πιάννει τζιαι ποιός όι, εν θέλω να πω παραπάνω γιατί έχω γνωστούς αναγνώστες, όμως τούτον ήταν.

Τέλος. The end. El fin. Das ende. Kontsa.
Kaput. Finito la musica, passato la fiesta.

Επροσπάθησα να το κάμω να αρκήσει όσο παραπάνω γίνεται. Όμως εν γίνεται... Πάντα η έμπνευση μου, ο λόγος που Γράφω, εν οι Ερινύες τζιαι οι Αγάπες. Πιστεύκω ήταν πάντα ξεκάθαρο για ποιούς γράφω. Μπορεί να μεν ήμουν ποττέ η ψυχή του πάρτυ, αλλά ίσως καλύτερα έτσι, εν θα λείψω σε πολλούς. Συγγραφικώς εννοώ, μεν ταξιδεύκει ο νους σας. Απλά ελείψαν οι λόγοι. Τίποτε παραπάνω. Έτσι τζι αλλιώς έσιει χρόνια που γράφω, εκουράστηκα. Τζιαιρός να ποκάτσω.

Λυπούμαι πάρα, μα πάρα, πολλά που εν μου εδώθηκε η ευκαιρία να συνεχίσω το Psycho-therapist, έχω τόσα πολλά να πω ακόμα. Πιό μετά...
Ή αν θέλει ο Twisted ή η Ουφ μπορούν να το συνεχίσουν με την άδεια μου, πιστεύκω είσαστεν οι μόνοι που μπορούν να το κάμουν, άφοβα, ίσως τζιαι καλλύττερα που μέναν.

Εν να επιστρέψω, είμαι σίουρος. Πάντα επιστρέφω. Απλά όι τωρά.
Έχω τζιαι ανάγκην να μείνω μόνος μου, να με ξαναύρω γιατί έχασα με τζιαι το γράψιμο χάννει με παραπάνω.

Εν έχω σκοπό να διαγράψω το μπλογκ, αρέσκει μου να με θκιαβάζω μέσα-μέσα, έτσι για να θυμούμαι ποιός ήμουν παρελθοντικά τζιαι να περπατώ στη γη, να μεν φτεροπετώ. Εν τζι είμαστεν μωρά πιον... Έτσι εν να έσιει ευκαιρία όποιος θέλει να με ξαναθκιεβάσει ενδεχομένως.

Υποθέτω εν έχω κάτι άλλον να πω so...αντίο! Νά'σαστεν καλά!




Εν η εκατοστή μου ανάρτηση...



Βίον ανθόσπαρτον. Αγάπη μου.

7 σχόλια:

TwistedTool είπε...

Είδα τα μιτσιά. Ρε, στη ζωήν ο καθένας εν μόνος του. Ακόμα τζιαι στην πιο ευτυχισμένη σχέση να είσαι, ακόμα τζιαι αν έshεις μιαν οικογένεια αγαπημένη τζιαι πολυπληθή, είσαι μόνος σου. Ειδικά εσύ, που είσαι σαν εμένα, αν εκατάλαβα καλά.
Κανένας εν ενδιαφέρεται αν πονείς, αν προβληματίζεσαι, αν αγχώνεσαι, αν φοάσαι. Μόνον εσύ ξέρεις τι τραβάς τζιαι μόνος σου εννα τα αντιμετωπίσεις.
Με την ίδια λογική, κανένας εν ενδιαφέρεται αν τον αγαπάς, αν εν η ζωή σου. Προχωρά ο καθένας τη δική του ζωή, όπως νομίζει ο ίδιος σωστά.

Τζείνο που θέλω να πω είναι ότι, κατά τη γνώμη μου, εν λάθος να παραιτήσεις για τούτο που έγινε.

Εν πρόκειται να σου πω να αλλάξεις γνώμην, όμως. Διαλείμματα χρειαζούμαστεν ούλλοι τζιαι ξέρω ότι εν θα χαθείς. Έστω με ένα email, εννα επικοινωνούμεν.

Άρα, καλήν ξεκούραση τζιαι καλή δύναμη, φίλε μου. Ξέρεις το email μου, αν χρειαστείς οτιδήποτε που μπορεί να μπόρω να βοηθήσω.

Υ.Γ.: Αν δεν εκατάλαβες ακόμα, εν έχω ιδέαν που σχέσεις, έτσι η πρόταση σου για να συνεχίσω τον Psycho-therapist εν εντελώς άκυρη, όμως τιμά με ιδιαίτερα τζιαι σε ευχαριστώ.

Cheers.

Nonis είπε...

παρότι άρκησα να σε ανακαλύψω, αρέσκει μου η γραφή σου...

ο καθένας έχει τους λόγους του...
αλλά όπως είπε τζαι ο Τ. Τ. δαμέ είμαστεν εμείς για ό,τι χρειαστείς...

Ανώνυμος είπε...

Τι σε επιασε τωρα;

Για ξανασκεψου το σε παρακαλω

Θα περιμενω νεα αναρτηση

φιλί

daffodil lament είπε...

ξενοφίλιε μου δε σου έγραφα πάντοτε επειδή δεν ήξερα και τι να σου πω.. κάθε σου ανάρτηση όμως άγγιζε με. και εταξίδευέ με. το μπλογκ εν κάτι δικό σου προσωπικό. εν οι σκέψεις σου.. εν το πως αισθάνεσαι.. εν το κάμνεις για κανένα.. τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω. αν νομίζεις οτι εννα σου κάμει καλό να μεν γράφεις τι να πω.. γενικώς βρίσκω λάθος να λέμε εν το τέλος κάποιο πράγματος. πες απλώς στον εαυτό σου οτι προσωρινώς εν θα γράφεις. πάντως εννα μας λείψεις!

TwistedTool είπε...

Ρε, ήρτα έναν γυρόν που ποδά διότι επεθύμησα σε. Ελπίζω να'σαι καλά.

Πέψε κανέναν email ποννα το δεις τούτο.

Triolouin είπε...

Κάποτε η σιωπή εν πολλά δυνατή τζιαι μιλά που μόνη της.....

TwistedTool είπε...

Ρε, είσαι καλά;