Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Druzhba

Αγκαλιά θες, αγκαλιά θα έχεις! Δεν ξέρω πως να σε αγαπήσω, μα όσα μού’χεις δώσει, ως τώρα, είναι αρκετά για να προσπαθήσω. Στα μάτια κοιτάς και φοβάσαι μη φύγω· μη! Είναι ανάγκη που σε εξωθεί να υπάρχεις. Κι ας μην αντέχεις! Σιγά-σιγά είναι εφικτό. Λες να πεθάνει ποτέ τέτοιο πράγμα; Αμφιβάλλω. Είναι τόσο απέραντο που γεμίζει κενά και αμβλύνει τον πόνο. Είναι θεός γέρος, σοφός. Ξέρει από Αγάπη και στην δίνει πριν τη ζητήσεις. Και ξαφνικά έχεις ζήσει έναν έρωτα αθώο για χρόνια. Και ξαφνικά νιώθεις απέραντα, για μια φορά, τυχερός! Έχεις ερωτευτεί τη Φιλία! Πρέπει να είσαι πολύ τυχερός. Ή απολύτως καταραμένος σ’ένα ενδιάμεσο κενό να υποφέρεις για πάντα. Ή και τα δυο...


Αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες της ζωής μου,
που χρωματίζουν τα γκρίζα,
τζιαι που μαυρίζουν τα χρώματα.
{j,α,λ,μ,μ,ε,π,σ,ρ,ξ,γ,χ,ε,ρ,χ,l}

8 σχόλια:

TwistedTool είπε...

Εν πολλές ρε, μάshιαλλα :)

Ξενοφίλιος είπε...

Όντως, χαρά στην υπομονή μου!!

Ανώνυμος είπε...

Γυναικα ε γυναικα!!

χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

με τον τόνο στο τελευταια -α.

Ξενοφίλιος είπε...

αχαχαχαχ xD Ναι. Μάλλον έχω την τάση να γίνομαι ο gay-best friend. Μόνο που δεν είμαι gay. Λεπτομέρειες ;p Μακάρι να γυρνούσε έστω και μια απ'όλες αυτές να με κοιτάξει αλλά δεεεεεεν...!

Δεν γαμιέται..; Χρόνια πολλά σε όλες! =)

Ανώνυμος είπε...

γλυκο μου :) Ευχαριστούμε :) Χ

Ξενοφίλιος είπε...

=)

Triolouin είπε...

Εν που τα πιο όμορφα πράματα που θκιάβασα!!!!!